márkák

2011. február 27., vasárnap

1
Az előző bejegyzésemben (itt elolvashatod) felsorakoztatott képekhez szerencsésmód divatillusztrációk is tartoznak.
Nos kérem, ez az a rajzolási stílus, amivel én maximálisan elégedett vagyok. Az ilyen rajzokra sóhajtok egy elismerő „ejhát”, magamban meg majd megpukkadok, hogy én még nem tudok így rajzolni.
2
3
4Természetesen ez a fajta divatrajz nem jön be mindenkinek, lehet is kritizálni. Én nem teszem.
Egy korábbi bejegyzésemben (itt elolvashatod) feltettem a kérdést, hogy te milyen divatrajzokat készítesz, és leírtam, hogy én hogy szoktam. Bár ezektől a Versace rajzoktól még messze állok, mégis én ilyen irányba kívánok fejlődni.
5
6
7
8
9
10
11
12
És neked hogy tetszenek?

1 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszenek!
    Tetszettek akkor is mikor az eredeti cikket olvastam a Kredigra blogon!!!
    http://blog.kredigra.org/
    További jó ctrl+C,ctrl+V blogolást.....

    VálaszTörlés